четверг, 19 марта 2020 г.


Музичне мистецтво

26 березня урок 5 клас
тема:Музика та інші види мистецтва
Матеріал до сприймання:знайти в інтернеті та прослухати: Л.Деліб "На вшпиньках" з балету "Сільвія"
Пісня для виконання "Школяри-школярики" муз.Злотника,словаВратарьова(в інтернеті  знаходимо і розучуємо під плюс,далі співаєм під мінусовку)

26 березня урок 6 клас
тема:Жанрова палітра  симфонічної музики
Матеріал для сприймання: уривок з симфонії №5 Л.В.Бетховена
Пісня для розучування:Козацька пісня А.Мігай(знаходьте в інтернеті)

27 березня урок музики 7 клас
тема:продовжуємо вивчати мюзікл.




Завдання:
 1.слухання та перегляд мюзіклу(на віш вибір:" Собор Паризької Богоматері", "Король Лев" а також "Незнайка з нашого двору". (знайти в інтернеті)
2.Прочитати що таке мюзікл,які мюзікли сучасних  композиторів ви знаєте та чим мюзікл відрізняється від звичайного спектаклю.

02.04.2020
урок музичного мистецтва 5 клас
тема:Музика і слово.
Шановні діти,уважно перегляньте презентацію,та проаналізуйте свої знання з попередніх уроків. Знайдіть в інтернеті  романс М.Глінки "Жайворонок",прослухайте та відповідайте на запитання,які надані у слайді під № 6 даної презентації.

До вашої уваги ссилка для переходу на презентацію "Музика і слово" 
https://naurok.com.ua/muzika-i-slovo-prezentaciya-do-uroku-muziki-5-klas-123229.html
Продовжуємо вивчати пісню "Школяри, школярики"



02.04.2020
урок музичного мистецтва 6 клас
тема "Зустріч з увертюрою


Увертюра як жанр виникла на початку VI століття — інтродукція до опери Монтеверді «Орфей», яка була короткою, тому її виконували тричі. Надалі композитори стали застосовувати увертюри, що складалися з двох або трьох частин. У творчості італійця О. Скарлатті оперна увертюра перетворилася в самостійний симфонічний твір, її стали називати симфонія. Найвищого розвитку увертюра отримала в творчості Моцарта та Бетховена, які були написані в сонатній формі або у формі фуги, рондо. Класичні увертюри були і в музиці до театральної дії. Надалі увертюри ніби стали переказувати зміст опери перед її початком. Поступово увертюри перетворюються в самостійні твори — концертні увертюри як жанр симфонічної музики, що має програму: в творчості Брамса, Чайковського, Мендельсона, Вагнера та інших.


Завдання до виконання:ознайомитись з поняттям "увертюра", прослухати увертюру до фільму "Час уперед" та "Шерлок Холмс та Доктор Ватсон" та дати відповіді на запитання:
1.Яке враження у вас викликала музика?
2.Чи відчувався в музиці стрімкий лет часу?

Музичне сприймання  В.Дашкевич "Увертюра до фільму "Шерлок Холмс та Доктор Ватсон"

Запитання до вас після перегляду:
1.Яке враження справила на вас музика про героя-детектива?
2.Опишіть картину,яку ви уявляєте,слухаючи музику?
3.Які інструменти виконували твір?

02.04.2020
урок музики 7 клас
тема "Музика в мультиплікації"
матеріал до сприймання:(перехід на посилання)

Українська анімація відома далеко за межами нашої країни. Вітчизняні митці створили чимало мультфільмів як для дорослих, так і для юних глядачів. Поряд із режисерами й художниками – мультиплікаторами значна заслуга в успіхах української мультиплікації належить композиторам, які створюють цікаву музику до фільмів.
Найвідомішими в українському кінематографі стали дев’ять короткометражних мультфільмів про пригоди козаків. Автор сценарію і режисер легендарного козацького серіалу – Володимир Дахно. Герої цих мультфільмів - козак Грай, Око і Тур. Це своєрідні національні символи, оскільки в їхніх образах відображаються найкращі риси українського народу: сміливість і допитливість, кмітливість і готовність допомогти ближньому, доброта і щирість. 

Перший мультфільм циклу «Як козаки…» українські глядачі побачили в далекому 1967 році, останній вийшов у 1995 році. В одному зінтерв’ю Володимир Дахно згадував цікаві історії про створення фільмів: «Я не дуже довго мудрував з козаками. Взяв та й намалював трьох запорожців на кшталт трьох мушкетерів. Один вийшов кругленький і низенький, другий – худий і високий, третій – здоровий та рум’яний молодець. Потім мені казали, що я дуже точно передав в цих персонажах український характер».
Імена козаків у мультфільмах не звучать, адже згідно зі сценарієм у проектах відсутні діалоги (за винятком вступного або заключного тексту від автора). Проте і без слів все стає зрозумілим, бо всі сцени й дії легко сприймаються. За сюжетом мультфільмів персонажі потрапляють в усілякі пригоди, зустрічаються з людьми різних країн і епох: мушкетерами, античними богами й олімпійцями та навіть з прибульцями. Демонструвати чудеса козацьких подорожей і перемог допомагає музика.


Задання:продивіться в інтернеті мультфільм про козаків( "Як козаки у футбол грали " та інш)

  • Поміркуйте, які музичні інструменти можуть «озвучити» удар булави, стрибок з висоти на землю. А як зобразити замріяність закоханого козака чи тужливі думки героя за рідною землею? 




Комментариев нет:

Отправить комментарий

30 квітня 2020 урок музики 6 клас тема:Українська симфонічна поема Симфонічна поема  — жанр симфонічної музики, одночастинний твір дл...